Jak mierzyć konwersje telefoniczne dla konkretnych kampanii Google Ads, żeby ostatecznie optymalizować nasze działania reklamowe tylko na te, które prowadzą do sprzedaży? Dla e-commerce, gdzie od ruchu telefonicznego…
Kolejny rok na rynku. Tym razem bez targów i osobistych spotkań (wiadomo – pandemia), ale za to po wielu prezentacjach wideo i wdrożeniach. To dobry czas, żeby podsumować…
Smartfon – to na nim najłatwiej znaleźć biznes lokalny, a potem do niego po prostu zadzwonić. Telefon to kluczowy kanał komunikacji dla wszystkich firm, dla których…
Czy w dobrze zaprojektowanym sklepie internetowym jest miejsce dla telefonu jako narzędzia wsparcia sprzedaży? Tak, a przykładem są różne e-sklepy wykorzystujące Lead360 w swoich działaniach marektingowo-sprzedażowych.
Lead360 to telefonia VoIP, której kluczowym elementem jest technologia call tracking. Firma w abonamencie dostaje konta SIP do odbierania połączeń przez sprzedawców, zintegrowane z usługą analityczną wykorzystywaną przez…
Rok na rynku, targi, prezentacje, pytania, odpowiedzi. Uznaliśmy, że to dobry czas na podsumowanie najczęściej zadawanych pytań na temat Lead360 i udzielenie na nie możliwie jak najprostszych odpowiedzi:…
Realne pieniądze. Spójrz na wykres poniżej. Przedstawia on koszt i współczynnik konwersji uzyskiwany na serwisie platformy VoIP FCN przed i po uruchomieniu usługi Lead360 na niej: Łatwo wskazywać dzień,…
Lekarza szukamy w potrzebie oraz blisko miejsca zamieszkania. Pierwszym sposobem kontaktu nowego pacjenta z kliniką jest telefon. Jak zatem skutecznie go wykorzystać? Z jakimi wyzwaniami mierzy…
Płatne wyszukiwanie jest motorem reklamy online. Szukamy coraz więcej, coraz bardziej precyzyjnie, coraz częściej mobilnie. Reklamy mobilne mogą zachęcać do połączenia telefonicznego, łatwego do wywołania na…
Lead360 jest dostępny w modelu PREMIUM, przeznaczonym dla agencji reklamowych. Pozwala im na tworzenie kont klienckich oraz zarządzanie nimi. W jego ramach agencja otrzymuje pulę numerów, kampanii jak…