Blog Lead360
Twoja baza wiedzy o call tracking, marketingu i sprzedaży telefonicznej.
- Jak zdobyć więcej leadów w różnych branżach?
- Jak wykorzystywać konwersje telefoniczne w digital marketingu (i nie tylko)?
- Jak stosować razem z Google Analytics i Google Ads?
Czytaj o call tracking praktycznie: dla firm i agencji. Menadżerów i specjalistów.
Umów się na bezpłatną wideoprezentację Lead360 bez żadnych zobowiązań.
- Poznaj jego możliwości i funkcje na prawdziwym przykładzie;
- Dowiesz się jak usługa może pomóc zwiększyć sprzedaż przez telefon w Twojej firmie;
- Zobacz, jak usługa współpracuje z Google Analytics i przekazuje tam dane;
- Przekonasz się, że telefon jest kluczowym narzędziem sprzedaży.
Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą żeby potwierdzić termin spotkania i preferowany kanał wideo.
Zapisz się na comiesięczny newsletter Lead360.
- Czytaj case studies z różnych branż i zobacz jak praktycznie stosować call tracking w firmie lub agencji;
- Zyskaj inspirację, żeby odbierać więcej i zwiększyć przewagę nad konkurencją.
Jedna wysyłka miesięcznie, zawsze możesz się wypisać.

Call tracking Q&A: czego obawiają się firmy?
Więcej klientów to więcej trudnych pytań i naszych odpowiedzi na nie. Dobrze wiemy, że z samym lukrem usługi mar-tech (technologii dla marketingu) nie sprzedamy, dlatego pora na kolejną…
7 liczb potwierdzających skuteczność telefonu w sprzedaży
Smartfony miały rozmowy telefoniczne zepchnąć na margines, a stało się odwrotnie. Prywatnie faktycznie rozmawiamy mniej (zastępując słowa emotkami). Jeżeli natomiast mamy wydawać pieniądze – dzwonimy. Oto…
Jak poprawić jakość leadów telefonicznych?
Jak nie tracić czasu i pieniędzy na połączenia telefoniczne o niskiej jakości? Telefon jest niezwykle skutecznym narzędziem sprzedaży, mogącym przekuć nawet 50% leadów na sfinalizowane transakcje. Jak uzyskać…
2022: wyzwania i jak je pokonać z call tracking
Pandemia trwa, a z nią zmiany na rynku, w zwyczajach konsumentów i regulacjach. Przed firmami najtrudniejsze wyzwanie, czyli bieżące dostosowywanie się do stale się zmieniającej rzeczywistości.
Rozmowy w podróży, czyli call tracking i customer journey
Call tracking to technologia analizy źródeł połączeń telefonicznych. Jest ona fundamentem naszej usługi analitycznej Lead360, która oferuje faktycznie znacznie więcej wymiarów analizy połączeń telefonicznych. Jej funkcje są przydatne…
5 korzyści z uruchomienia call tracking, które natychmiast dadzą więcej leadów
Uruchamiasz usługę call tracking. Na swojej witrynie instalujesz specjalny skrypt i dobrze eksponujesz nowy numer telefoniczny. Dodatkowe numery z usługi podajesz wszędzie tam, gdzie pozyskujesz nowe kontakty: na…
Odbieraj precyzyjnie i tyle ile możesz (z call tracking)
Dla sklepu internetowego, telefon to narzędzie szybkiej i precyzyjnej komunikacji samego dna lejka zakupowego. Dzwonimy po ostatnie, kluczowe detale: transport, montaż, ubezpieczenie, wsparcie, całkowite koszty, wolne terminy realizacji.
Czy call tracking jest dla Twojej firmy? [quiz]
Lead360 to telefonia VoIP zintegrowana z technologią call tracking. Odbieraj firmowy telefon i sprawdzaj czy klienci dzwonią dzięki SEO, Google Ads czy innym kanałom, na które zapewne zostały…
Optymalizacja Lead360 na sprzedaż dla e-commerce [use case / idea]
Jak mierzyć konwersje telefoniczne dla konkretnych kampanii Google Ads, żeby ostatecznie optymalizować nasze działania reklamowe tylko na te, które prowadzą do sprzedaży? Dla e-commerce, gdzie od ruchu telefonicznego…
Lead360 a Google i ręczne obejścia (pytania i odpowiedzi – runda 2)
Kolejny rok na rynku. Tym razem bez targów i osobistych spotkań (wiadomo – pandemia), ale za to po wielu prezentacjach wideo i wdrożeniach. To dobry czas, żeby podsumować…
Call Tracking lokalnie: czyli [usługa] + [miejsce] i dobry numer telefoniczny
Smartfon – to na nim najłatwiej znaleźć biznes lokalny, a potem do niego po prostu zadzwonić. Telefon to kluczowy kanał komunikacji dla wszystkich firm, dla których…
Jak e-Commerce może wykorzystać call tracking?
Czy w dobrze zaprojektowanym sklepie internetowym jest miejsce dla telefonu jako narzędzia wsparcia sprzedaży? Tak, a przykładem są różne e-sklepy wykorzystujące Lead360 w swoich działaniach marektingowo-sprzedażowych.
Praca z Lead360: sprzedawca i analityk
Lead360 to telefonia VoIP, której kluczowym elementem jest technologia call tracking. Firma w abonamencie dostaje konta SIP do odbierania połączeń przez sprzedawców, zintegrowane z usługą analityczną wykorzystywaną przez…
7 najczęstszych pytań od naszych Klientów
Rok na rynku, targi, prezentacje, pytania, odpowiedzi. Uznaliśmy, że to dobry czas na podsumowanie najczęściej zadawanych pytań na temat Lead360 i udzielenie na nie możliwie jak najprostszych odpowiedzi:…
Co tracisz nie mierząc konwersji telefonicznych?
Realne pieniądze. Spójrz na wykres poniżej. Przedstawia on koszt i współczynnik konwersji uzyskiwany na serwisie platformy VoIP FCN przed i po uruchomieniu usługi Lead360 na niej: Łatwo wskazywać dzień,…
7 wyzwań placówki medycznej, które wspiera Lead360
Lekarza szukamy w potrzebie oraz blisko miejsca zamieszkania. Pierwszym sposobem kontaktu nowego pacjenta z kliniką jest telefon. Jak zatem skutecznie go wykorzystać? Z jakimi wyzwaniami mierzy…
Lead360 i Google: integracja, czyli 2 sposoby na słowa kluczowe
Płatne wyszukiwanie jest motorem reklamy online. Szukamy coraz więcej, coraz bardziej precyzyjnie, coraz częściej mobilnie. Reklamy mobilne mogą zachęcać do połączenia telefonicznego, łatwego do wywołania na…
Lead360 Premium w Agencji Reklamowej
Lead360 jest dostępny w modelu PREMIUM, przeznaczonym dla agencji reklamowych. Pozwala im na tworzenie kont klienckich oraz zarządzanie nimi. W jego ramach agencja otrzymuje pulę numerów, kampanii jak…
Hotel musi walczyć o gości sam (z telefonem)!
Zapełnienie hotelu gośćmi to ciężki kawałek chleba. Podróżujący mają do wyboru multum aplikacji mobilnych i serwisów z ofertami, gdzie podstawowym kryterium wyboru oferty jest jej cena, a możliwości…