Dzięki Lead360 dowiesz się:
Które źródła generują najwięcej telefonów.
Jak skuteczne są połączenia telefoniczne – również w Google Analytics!
Czy połączenia są odbierane przez dział handlowy/bok.
Możliwości jest wiele więcej! Poznaj je na prezentacji live:)
Od dziś połączenia telefoniczne możesz monitorować na takich samych warunkach jak zgłoszenia przez formularz czy transakcje w twoim sklepie.
Wykres przedstawia efektywność kampanii Google Ads platformy VoIP FCN. Przecięcie linii to dzień, w którym uruchomiliśmy call tracking.
Przed uruchomieniem Lead360 planowaliśmy wyłączyć tę kampanię, ale po wprowadzeniu call trackingu:
współczynnik konwersji wzrósł o 500%
koszt konwersji spadł o 300%
Okazało się, że klienci wolą dzwonić niż pisać.
Dzięki Lead360 sprawdź:
ile połączeń przychodzi do Twojej firmy i czy są odbierane,
jak przebiega rozmowa i dlaczego klienci do Ciebie dzwonią,
jakie problemy mają Twoi klienci (na które będziesz mógł szybko reagować!)..
1
Instalujesz skrypt do śledzenia na swojej stronie
2
Konfigurujemy panel za Ciebie
3
Gotowe - możesz analizować, które reklamy przyciągają najwięcej klientów.